Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 369
» Najnowszy użytkownik: Michalina188
» Wątków na forum: 65
» Postów na forum: 97

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 34 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 33 Gość(i)
Google

Ostatnie wątki
Tabletki na odchudzanie –...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: Ikar
05-05-2021, 08:34 AM
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 13,788
Dieta Branderburska uleps...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Administrator
02-07-2021, 06:39 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,887
Dieta Mondegalska 2021
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Administrator
02-07-2021, 12:49 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,480
Jak uniknąć efekt jo-jo
Forum: Jak uchronić się przed efektem yoyo
Ostatni post: ala.kowal12222
10-07-2020, 06:11 PM
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 11,229
Mass Extreme opinie
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: Ikar
06-03-2019, 08:41 AM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2,486
Kim jest dietetyk?
Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:53 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 5,722
Dieta opracowana przez Pi...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:49 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 18,471
Dieta 1000 kalorii – czy ...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:42 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 10,254
Trener personalny
Forum: Plany treningowe, poszczególne ćwicznia
Ostatni post: Ikar
12-05-2016, 02:52 PM
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 9,534
Witam
Forum: Przywitaj się
Ostatni post: karolinaSk3
12-05-2016, 09:57 AM
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 81,667

 
  Dieta Branderburska ulepszona
Napisane przez: Administrator - 02-07-2021, 06:39 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Dieta Branderburska ulepszona

Pierwszy dzień - dzień picia

Dozwolona jest tylko czysta woda, świeżo wyciśnięte soki (rozcieńczone w połowie wodą), herbata ziołowa (bez cukru), jedna tabletka GARCINIA CAMBOGIA ACTIVES


Drugi dzień - dzień warzywny

Śniadanie-surówka z kapusty 150 gr.
Przekąska-ogórek 1 szt.
Obiad: buraki pieczone w piekarniku, sałatka ze świeżych warzyw (250-300gr).Jedna tabletka GARCINIA CAMBOGIA ACTIVES
Przekąska-ogórek.
Kolacja-sałatka jarzynowa bez majonezu, doprawiona olejem lnianym.


Trzeci dzień - dzień picia

Powtarza się menu pierwszego dnia

Czwarty-owocowy

Śniadanie: jabłko 1 lub 2 mniejsze.
Przekąska: grejpfrut.
Obiad: pieczone jabłka z lyżką miodu. Jedna tabletka GARCINIA CAMBOGIA ACTIVES
Przekąska: jabłko.
Kolacja: grejpfrut
Piąty dzien- dzien białkowy

Śniadanie: Jogurt naturalny duży 400gr.
Przekąska: 1 jajko na twardo.
Obiad: gotowane białe mięso z kurczaka 150 gr. Jedna tabletka GARCINIA CAMBOGIA ACTIVES
Przekąska: trochę krewetek, do 100 gr.
Kolacja-ryba na parze 150 gr

Szósty dzień - dzień picia

Powtarza się menu pierwszego dnia

Siódmy dzień - dzień mieszany

Śniadanie: 2 jajka na twardo.
Przekąska: sałatka z jabłek, grejpfrutów i bananów.
Obiad: rosół z kurczaka. Jedna tabletka GARCINIA CAMBOGIA ACTIVES
Przekąska: sałatka z jabłek i bananów.
Kolacja: świeże warzywa

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta Mondegalska 2021
Napisane przez: Administrator - 02-07-2021, 12:49 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Dieta Mondegalska 2021

Pierwszy dzień

Poranny posiłek: ryż 200 g, masło 10 g, jeden banan lub jedno jabłko, czarna kawa.

Przekąska: suszony szary chleb, jajko na twardo, pomidor.

Dzienny posiłek: makrela na parze 200 g, sałatka z kapusty pekińskiej z groszkiem i olejem słonecznikowym 180 gramów.

Druga przekąska: nisko-tłuszczowy twarożek 120 g z łyżką śmietany 10%, zielone jabłko, 200 ml herbaty.

Wieczorny posiłek: gotowane warzywa 220 g, pieczony kawałek wołowiny 140 g, jedna kapsułka African Mango.

Dzień drugi

Poranny posiłek: kanapka z kromką chleba pełnoziarnistego, twarożek śmietankowy i plasterek ogórka, winogrona 100 g, herbata lub kawa z miodem.

Przekąska: twaróg 50 g z łyżeczką miodu.

Dzienny posiłek: bulion mięsny 200 g, świeża surówka z kapusty pekińskiej z ogórkiem i pomidorem doprawiona sokiem z cytryny.

Druga przekąska: czerwone jabłko i jedno kiwi, herbata zielona lub ziołowa.

Wieczorny posiłek: chuda wołowina 200 g, dwa świeże ogórki, jedna kapsułka African Mango.

Dzień trzeci

Poranny posiłek: gotowane płatki owsiane bez mleka — 210 g, łyżka miodu, awokado i niesłodzona kawa.

Przekąska: orzeszki piniowe lub orzechowe 60 g, zielone jabłko, herbata, koło cytryny.

Dzienny posiłek: brązowy ryż 150 g, tyle samo warzyw.

Druga przekąska: zapiekanka z twarogu, semoliny, Banana 150 g, herbata ziołowa.

Wieczorny posiłek: owoce morza obrane 200 g, dwa ogórki i jeden pomidor, jedna kapsułka African Mango.

Dzień czwarty

Poranny posiłek: płatki owsiane w mleku 200 g, świeże maliny, jeżyny, jagody lub truskawki - 100 g.

Przekąska: nisko-tłuszczowy niesłodzony jogurt 100 g, łyżeczka miodu i świeżo parzona czarna kawa.

Dzienny posiłek: pieczona chuda ryba 250 g, kapusta kiszona 130 g.

Druga przekąska: sałatka z pomidorów, ogórków, przyprawiona nisko-tłuszczową śmietaną 200 g.

Wieczorny posiłek: pieczony kurczak 200 g bez skórki, posypany 30 g parmezanu plus dwa ogórki, jedna kapsułka African Mango.

Dzień piąty

Poranny posiłek: tłuczone ziemniaki na wodzie 200 g z dodatkiem 30 g masła, jedno jajko gotowane, jeden ogórek.

Przekąska: zielona herbata i dwa kiwi.

Dzienny posiłek: zupa grzybowa z jęczmieniem perłowym 260 g, suszona kromka chleba lub krakersów i 10 g sera.

Druga przekąska: domowa zapiekanka z twarogu, rodzynek i jogurtu 150 g.

Wieczorny posiłek: pieczony morszczuk 200 g i kapusta morska 100 g, jedna kapsułka African Mango.

Dzień szósty

Poranny posiłek: ubity omlet z dwóch jajek i 150 ml mleka, świeżo parzona czarna kawa.

Przekąska: grejpfrut lub pomelo.

Dzienny posiłek: pieczone ziemniaki 150 g z pieczarkami 100 g, mięso z kurczaka pieczone 70 g.

Druga przekąska: kefir lub nisko-tłuszczowy jogurt pitny 200 ml, jedno zielone jabłko.

Wieczorny posiłek: nisko-tłuszczowy twaróg 150 g bez dodatku cukru, dwa jabłka pieczone w piekarniku, jedna kapsułka African Mango.

Siódmy dzień

Poranny posiłek: kasza jaglana na wodzie 200 g z masłem 30 g, szklanka czarnej herbaty bez cukru.

Drugi poranny posiłek: kiwi i banan.

Dzienny posiłek: zapiekanka warzywna + 20 g sera — 250 g, gotowany filet z kurczaka-100 g.

Druga przekąska: gotowane krewetki 200 g, sok z marchwi lub pomidorów 200 ml.

Wieczorny posiłek: kotlet rybny na parze 150 g, biały ryż gotowany 100 g, jeden pomidor, jedna kapsułka African Mango.

Wydrukuj tę wiadomość

  Mass Extreme opinie
Napisane przez: Ikar - 06-03-2019, 08:41 AM - Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie - Brak odpowiedzi

Opinie na temat suplementu diety Mass Extreme
Jak zapewnia producent :
Mass Extreme to nowoczesny produkt budujący masę mięśniową, pomaga szybko i spektakularnie stworzyć rzeźbę ciała, dodaje energii i pozwala na bardziej intensywny trening.
  [Obrazek: 92s74sa5.png]
[Obrazek: cvfuyf3c.png]

Zapraszam do dyskusji! 

Wydrukuj tę wiadomość

  Tabletki na odchudzanie – warto czy nie warto?
Napisane przez: Ikar - 04-10-2017, 04:00 PM - Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie - Odpowiedzi (6)

Tabletki na odchudzanie cieszą się dużą popularnością wśród osób, które pragną zrzucić nieco zbędnych kilogramów. Co więcej, tego typu tabletki zdecydowanie przyspieszają cały proces odchudzania. Należy jednak pamiętać, że tabletki na odchudzanie mają na celu jedynie wspomaganie całego procesu odchudzania. Samo przyjmowanie tabletek nie wystarczy aby skutecznie schudnąć. Przede wszystkim należy stosować odpowiednią dietę. Badania wykazały, że najzdrowszą i najskuteczniejszą dietą, jest dieta opierająca się na tysiącu kaloriach dziennie. Różnego rodzaju badania wykazały również, iż jest to jedyna dieta, która nie wykazuje szkodliwych wpływów na organizm. Jest zdrowa ponieważ dostarcza organizmowi niezbędnych składników mineralnych i witamin a poza tym nie powoduje efektu jojo, co często się zdarza podczas stosowania innych diet. Ponadto w procesie odchudzania duże znaczenie ma aktywność ruchowa. Chyba nic tak nie poprawia samopoczucia i kondycji jednocześnie jak regularne uprawianie sportu. Tabletki na odchudzanie mają na celu przede wszystkim zmniejszenie łaknienia, lecz często również zmniejszają nagłe niekontrolowane napady głodu, znacznie przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej i zapobiegają tworzenie się nowej. Jeżeli chodzi o skład chemiczny tabletek na odchudzanie, duże znaczenie ma l-karnityna, która wywołuje wzrost energii, a co się z tym wiąże, szybsze spalanie tłuszczu. Kolejnym ważnym składnikiem tabletek odchudzających jest chrom, który odpowiada za utrzymanie w granicach normy insuliny w organizmie. Wahania insuliny powodują, że stajemy się głodni i podjadamy między posiłkami. Chrom może zabezpieczyć nas przed tego typu sytuacjami. Tabletki na odchudzanie powodują również mniejsze wchłanianie węglowodanów, co również skutkuje nie pojawianiem się nowej tkanki tłuszczowej. Nie mniej jednak, należy pamiętać, iż procesie odchudzania chyba najważniejszą kwestią jest pozytywne nastawienie zarówno do siebie jak i do otaczającej nas rzeczywistości. Tabletki mogą posłużyć nam jedynie jako dodatek.

Wydrukuj tę wiadomość

  Kim jest dietetyk?
Napisane przez: Ikar - 04-10-2017, 03:53 PM - Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania - Brak odpowiedzi

Dietetyk jest specjalistą medycznym zajmującym się przede wszystkim badaniem produktów żywnościowych, planowaniem żywienia dla indywidualnych jednostek lub grup społecznych a także opracowywaniem metod leczenia zaburzeń żywieniowych – nadwagi lub niedożywienia. Funkcjonowanie naszego organizmu w ogromnym stopniu jest zależne od tego, czym się odżywiamy. Dietetycy posiadający bardzo dużą wiedzę na temat składników żywieniowych a także ich wpływu na funkcjonowanie organizmu, potrafią w taki sposób ułożyć dietę, aby odpowiadała każdej osobie indywidualnie, bez względu na wiek czy zdrowie. Prawidłowo dobrana dieta zdecydowanie przyczynia się do zachowania zdrowia a także leczenia poszczególnych dolegliwości. Przede wszystkich odpowiednia dieta powinna dostarczać organizmowi do prawidłowego funkcjonowania niezbędnych składników odżywczych. Niewątpliwie niezwykle istotnym zadaniem dietetyka jest tworzenie specjalistycznych diet leczniczych, mających zastosowanie w różnego rodzaju terapiach. Każdy produkt żywieniowy posiada indywidualną wartość energetyczną, która zostaje przekształcana w energię. Każda osoba codziennie zmuszona jest dostarczyć organizmowi tyle energii ile potrzebuje do wypełnienia wszelkich funkcji. Jeżeli dostarczamy organizmowi zbyt mało energii, odczuwamy zmęczenie oraz niepokój. Natomiast przyswajanie zbyt dużych pokładów energii prowadzi do nadmiaru tkanki tłuszczowej i w rezultacie do nadwagi. Dietetyk zdecydowanie może posłużyć pomocą w walce z otyłością. Zgodnie z powiedzeniem: ,,lepiej zapobiegać niż leczyć”, warto wcześniej udać się po poradę do dietetyka i wcześniej zacząć proces racjonalnego odżywiania, zachowując przy tym zdrowie oraz sprawność fizyczną. Polski rynek pracy nie wykazuje dużego zapotrzebowania na zawód dietetyka, jednak bez wątpienia jest to jeden z najistotniejszych zawodów na rynku. Pomimo, iż w Polsce zawód dietetyka dopiero raczkuje, zdecydowanie warto pomyśleć o obraniu takiego kierunku na życie. Jest duża szansa, że w przyszłości tego rodzaju zawód przyniesie bardzo dużo korzyści. Osobiście zastanawiam się nad tym zawodem. Jeśli ktoś z Was wie, gdzie można wyuczyć się tego zawodu, to piszcie proszę w komentarzach

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta opracowana przez Pierre’a Dukana
Napisane przez: Ikar - 04-10-2017, 03:49 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Obecnie na światowym rynku istnieje wiele różnego rodzaju diet odchudzających. Jedną z najbardziej interesujących diet odchudzających z pewnością jest dieta opracowana przez Pierre’a Dukana, która opiera się przede wszystkim na przyjmowaniu produktów z dużą ilością białka. Trzydziestoletnie badania prowadzone przez Dukana dowiodły, że utworzona przez niego dieta jest bardzo skuteczna w procesie odchudzania. Swoje obserwacje zostały dokładnie opisane w poradniku skierowanym do osób zainteresowanych odchudzaniem ,,Nie potrafię schudnąć”. W krótkim czasie ów poradnik stał się światowym bestsellerem. W tego rodzaju diecie ważną rolę odgrywa nastawienie psychiczne do spożywania pokarmów. To bardzo ważny punkt w procesie odchudzania. Osoba, która decyduje się na diety odchudzające powinna… przede wszystkim przyjąć pozytywne nastawienie do przyjmowania pokarmów. Ponadto taka osoba nie powinna stawiać sobie zbyt wiele wyrzeczeń. To podstawowe warunki, które osoba odchudzająca się powinna spełniać, decydując się na jakiekolwiek diety odchudzające. Równie ciekawymi dietami są diety odchudzające adekwatne do odpowiedniej grupy krwi. Przed rozpoczęciem tego rodzaju diety najistotniejsze jest badanie umożliwiające określenie własnej grupy krwi. Diety są bardzo różne w zależności od potrzeb konkretnego organizmu. Z pewnością osoby, które posiadają grupę krwi 0 powinny spożywać dużo orzechów, nabiału, jaj, warzyw strączkowych, baraniny, jagnięciny, dorsza,łososia, wątróbki, makreli, natomiast powinno się unikać pieczywa pszennego, owoców morza, bananów, malin,moreli, porzeczek. Grupa 0 jest najczęściej występującą grupą krwi w przyrodzie. Osoby o takiej grupie przede wszystkim powinny spożywać dużą ilość produktów białkowych. Inne grupy krwi również posiadają listy produktów, które warto spożywać oraz takie, których należy się wystrzegać. Przeprowadzone badania na temat tego rodzaju diet wykazały, że są wyjątkowo zdrowe dla organizmu.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta 1000 kalorii – czy warto?
Napisane przez: Ikar - 04-10-2017, 03:42 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Jedną z najbardziej popularnych diet w ostatnim czasie, z całą pewnością jest dieta 1000 kalorii, która pozwala osobie odchudzającej się schudnąć nawet do ośmiu kilogramów w przeciągu jednego miesiąca. Jak sama nazwa wskazuje dieta 1000 kalorii polega na spożywaniu pokarmów, których dzienna suma kalorii nie przekracza tysiąca kalorii. Zaletą tej diety jest… świetne zbilansowanie, które dostarcza organizmowi wszystkich potrzebnych do zdrowego funkcjonowania składników odżywczych oraz witamin. Tego typu diety są bardzo często polecane przez wszelkiego rodzaju dietetyków, którzy rekomendują ją jako dietę bardzo zdrową dla organizmu.
Zmniejszona ilość składników energetycznych sprawia, iż organizm zaczyna pobierać energię z odłożonej tkanki tłuszczowej. Dieta 1000 kalorii jest bardzo często wybierana zarówno przez młodsze jak i starsze osoby, które mają problem z nadwagą. Stosując powyższą dietę w procesie odchudzania, z całą pewnością należy pamiętać, aby przyjmowane posiłki były małe. Dietetycy doradzają, aby spożywać pięć małych posiłków w ciągu doby zamiast trzech większych. Poza tym należy pamiętać, aby zaprzestać spożywania posiłków po godzinie dziewiętnastej. Dieta którą opisuję,  powoduje raczej wolniejsze tempo chudnięcia jednak jest zdrowa dla prawidłowego funkcjonowania organizmu i nie powoduje efektu jojo. Najczęstsze tempo chudnięcia przy stosowaniu tego rodzaju diety, wynosi około jednego kilograma na tydzień. Wiele diet reklamowanych na rynku rzeczywiście pozwala na zrzucenie większej ilości kilogramów w przeciągu tego samego czasu, jednak nie są tak zdrowe dla organizmu i mogą powodować złudne wrażenie chudnięcia. Bardzo często po szybkiej utracie wagi następuje równie szybki wzrost. Także efekt końcowy najczęściej nie daje satysfakcjonujących rezultatów a poza tym tego typu diety mogą być przyczyną różnego rodzaju chorób organizmu. Warto uzbroić się w cierpliwość, stosować zdrową dietę i po pewnym czasie cieszyć się z wymarzonej figury.

A więc czy warto? Jak najbardziej. Nie jest to dieta typu „tracisz 10kg w tydzień” ale jest bardzo skuteczna. Trzeba po prostu wziąć się w garść i nie załamywać się brakiem efektów. To znaczy efekty są, ale rozłożone w czasie.
Czy ktoś z Was tez próbował tej diety? Jak Wasze opinie?

Wydrukuj tę wiadomość

  Trener personalny
Napisane przez: karolinaSk3 - 12-05-2016, 10:00 AM - Forum: Plany treningowe, poszczególne ćwicznia - Odpowiedzi (1)

Witajcie, zastanawiałam się ostatnio, aby nie skorzystać z usług trenera personalnego, znalazłam nawet odpowiedniego na www, tylko trochę się boję, korzystaliście z takich usług? dobry pomysł?

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta po diecie
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 02:07 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Osoby, które wytoczyły walkę zbędnym kilogramom nie mogą osiąść na laurach i od razu przejść do normalnego trybu życia. Jak sama nazwa wskazuje każda dieta odchudzająca ma na celu przybliżenie nas do smukłej sylwetki. Logicznym jest, że niektóre metody niosą za sobą wiele zakazów. Nie można na przykład jeść słodyczy, na czas odchudzania trzeba przestać używać cukru i wyrzec się wszystkich ciężkich potraw. Kiedy jednak dieta się kończy, to mnóstwo osób popełnia jeden poważny błąd. O co dokładnie chodzi? Od razu zaczynamy normalne jedzenie i rzucamy się na posiłki, które do tej pory były zakazane. Nasz organizm nie wie wtedy co się dzieje i zaczyna gromadzić zdobyte kalorie. Efekt takiego postępowania może być tylko jeden. Waga niebezpieczna wzrasta i po raz kolejny trudniej nam będzie pozbyć się tak zdobytych kilogramów.  Rozwiązanie jest tylko jedno, potrzebna nam tak zwana dieta po diecie. Jest to czas w którym nasze ciało musi się powoli przyzwyczajać do normalnego jedzenia. Każdego dnia musimy zwiększać dawkę spożywanych kalorii i dzięki temu waga będzie stała na określonym poziomie.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta owsiana
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 02:06 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Przeważnie każda dieta odchudzająca składa się z wielu skomplikowanych posiłków i sztywnego przestrzegania wszystkich zasad. Tego typu metody trwają od kilku dni nawet do kilku miesięcy. Jeżeli zależy nam na szybkich efektach to najczęściej wybieramy diety jednoskładnikowe. Niemniej jednak, takie rozwiązanie nie jest zbyt dobre dla naszego organizmu i znacznie lepszym wyborem są profesjonalne diety rozłożone w czasie. Dzięki temu nasz organizm ma czas na przyzwyczajenie się do nowej sytuacji. Jeżeli chcemy zachować nienaganną sylwetkę to raz w tygodniu możemy zafundować sobie taki oczyszczający dzień w skład którego będzie wchodziła dieta owsiana. Jedzenie płatków owsianych i otrębów owsianych ma mnóstwo zalet. Taka dieta przyspiesza perystaltykę jelit, obniża cholesterol oraz oczyszcza organizm z toksyn. Dieta jest prosta i należy ją regularnie powtarzać raz w tygodniu.  W ciągu dnia musimy zjeść porcję około siedmiu łyżek płatków owsianych wymieszanych z otrębami. Wszystko to należy zalać dwoma litrami chudego mleka. Tak przygotowany posiłek zjadamy przez cały dzień i dzięki temu możemy utrzymywać stałą wagę

Wydrukuj tę wiadomość