Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 93
» Najnowszy użytkownik: komal123
» Wątków na forum: 63
» Postów na forum: 92

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 24 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 24 Gość(i)

Ostatnie wątki
Tabletki na odchudzanie –...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: Administrator
03-02-2018, 05:02 PM
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 4,466
Kim jest dietetyk?
Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:53 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2,435
Dieta opracowana przez Pi...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:49 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 5,464
Dieta 1000 kalorii – czy ...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:42 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,085
Green Magma skuteczne tab...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: GreenMagma
03-28-2017, 07:42 AM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,734
trener personalny
Forum: Plany treningowe, poszczególne ćwicznia
Ostatni post: Ikar
12-05-2016, 02:52 PM
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 4,147
Witam
Forum: Przywitaj się
Ostatni post: karolinaSk3
12-05-2016, 09:57 AM
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 9,347
Dieta po diecie
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:07 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,057
Dieta owsiana
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:06 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,041
Dieta amerykańska
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:06 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2,962

 
  Uważaj na przekąski!
Napisane przez: Ikar - 09-07-2015, 02:39 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Odpowiedzi (6)

Będąc na diecie musimy zauważyć, że większości z nich łączy jedno – podczas dnia musimy spożyć trzy główne posiłki, a pomiędzy nimi możemy pozwolić sobie na przekąski. Są one jednak bardzo zdradliwe. Poza tym wiele osób uważa, że istnieje tu cienka granica, która kończy się po prostu podjadaniem. A to zjawisko jest już krokiem, które odbiega od naszej drogi zdrowego odżywiania. Faktycznie należy tutaj trzymać się na baczności. Przekąski same w sobie nie są niczym złym. Wręcz przeciwnie, należy je włączyć do naszego odżywiania. Chodzi tu tylko i wyłącznie o to, by było to równie wartościowe i zdrowe jedzenie jak w przypadku śniadaniu, obiadu i kolacji. Dla niektórych z nas przekąską mogły być dotychczas chipsy, popijane colą czy piwem. O takich nawykach należy absolutnie zapomnieć. To śmieciowe jedzenie, po którym nadal będziemy głodni. Na co zatem warto to zamienić? Przede wszystkim na łatwo dostępne przez cały rok orzechy, niemal w każdej postaci. Bardzo popularne są ich mieszanki. Dostarczają one wiele witamin, ale również magnez czy cynk. Nie możemy zapomnieć również o przekąskach w postaci warzyw i owoców. To najpopularniejsze przekąski w tej postaci. Niestety na początku mało kto się na nie decyduje, z uwagi na fakt, że nasz żołądek jest rozciągnięty i „woła” od nas więcej pokarmu. Na warzywa, ale przede wszystkim owoce należy spojrzeć pod inną postacią – suszoną. To fantastyczna alternatywa dla chipsów. Jeśli jednak te propozycje nas do siebie nie przekonują możemy spróbować przekąsek z produktów mlecznych. I tutaj możemy kupić sobie jogurt, a do niego dodać chociażby nasze ulubione musli. Takich przykładów możemy mnożyć w nieskończoność. Chodzi tu jedynie o fakt, aby pokazać, że przekąski mogą być jednocześnie wartościowe, zdrowe i smaczne. Co najważniejsze warto zauważyć, że większości tych produktów jest łatwo dostępna. Dzięki czemu możemy pozwolić sobie na ich spożywanie podczas chociażby przerwy w pracy. M być to proste, szybkie i konkretne jedzenie. Dzięki temu jesteśmy w stanie poczekać do obiadu czy kolacji.

Wydrukuj tę wiadomość

  Naucz się jeść świadomie
Napisane przez: Ikar - 09-07-2015, 02:38 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Dieta to dla nas szereg sztywno ustalonych zasad, których należy się trzymać. Często nawet możemy nazwać się więźniami takiego zachowania, ponieważ nic złego się nie stanie jeśli raz na jakiś czas lekko zboczymy z drogi, w końcu jesteśmy tylko ludźmi. W konsekwencji doprowadza to do tego, że rezygnujemy z diety. Zdrowe odżywianie to nie tylko nakazy. To od nas dużo zależy. Musimy przede wszystkim wiedzieć, że odchudzanie wiąże się z nauką. Dzięki znajomości pewnych trików, jesteśmy w stanie również schudnąć. Jedną z najważniejszych zasad jest świadome jedzenie. Można przez te słowa rozumieć wiele. Przede wszystkim jest to wybieranie odpowiedniej żywności i jej znajomość. To wcale nie jest takie trudne, w końcu każdy z nas będąc w sklepie może poczytać od czasu do czasu etykiety na produktach. Poza tym chodzi tu bardziej o sam proces jedzenia. Dokładniej rzecz ujmując o przeżuwanie. Z pewnością każdy z nas słyszał o tym, aby dany kęs przeżuwać kilkanaście razy. I oczywiście sprawdziliśmy to doświadczenie na sobie. Wydawało się nam, że moglibyśmy jeść całe nasze danie w nieskończoność. Jeśli dotychczas nakładaliśmy na talerz pełno jedzenie to z pewnością. Warto zmniejszyć porcję i wtedy tego spróbować. Po pierwsze szybciej poczujemy uczucie sytości, gdyż nasz żołądek prześle już informacje do naszego mózgu. Takie zachowanie niesie za sobą szereg innych pozytywnych stron. Jedną z nich jest odpowiednie trawienie żywności. Możemy zatem nazwać to świadomym jedzeniem, gdyż w krótkim czasie nie wpychamy w siebie dużo jedzenia. Jakieś minusy? Dla zabieganych, owszem są. To przede wszystkim znalezienie około dwudziestu minut na posiłek. Wydawać by się mogło to dużo, ale tak naprawdę to niewiele. Poza tym należy spojrzeć na pozytywne konsekwencje takiego zachowania. Z pewnością jest to o wiele bardziej opłacalne dla naszego zdrowia. I jeszcze jedno: starajmy się jeść w gronie rodziny, znajomych, a nawet sami. Byleby nie przed telewizorem czy komputerem. Te dobre rady pozwolą nam na zgubienie zbędnych kilogramów.

Wydrukuj tę wiadomość

Żarówka Sposoby na odchudzanie stosowane w latach 50-tych przez członkinie grupy TOPS
Napisane przez: Administrator - 09-02-2015, 11:33 AM - Forum: Sposoby na odchudzanie przekazywane z pokolenia na pokolenie - Odpowiedzi (1)

1. Członkinie klubu TOPS (Take Off Pounds Sensibly) tańczyły aby "spalić" zbędne kalorie
[Obrazek: 3ur92e2b.jpg]


2. Uczestniczka dyskusji pokazuję jak nadwaga obciąża organizm 

[Obrazek: 6jsecnoz.jpg]



3. Kobiety mierzą się przy pomocy nitek.



[Obrazek: lcnqcxs3.jpg]


4. Spotkanie klubu TOPS 1951 rok


[Obrazek: m8mlma4b.jpg]


5. Przykładowe ćwiczenia 

[Obrazek: hialus2g.jpg]



6. Cotygodniowe ważenia w klubie



[Obrazek: e5u2pe5j.jpg]


7. Założycielka klubu TOPS 



[Obrazek: a6ilnss5.jpg]


8. Mierzenie 


[Obrazek: 8q29p7w3.jpg]


9. Wspólna gimnastyka 


[Obrazek: 7mbgo4xv.jpg]


10. Osoba która "zgubiła" najwięcej  kilogramów dostaje puchar 



[Obrazek: 76itm6ri.jpg]






11. Na zakupy członkinie klubu chodziły razem aby uniknąć pokusy odwiedzenia cukierni.


[Obrazek: o5f38efh.jpg]

Źródło : yaplakal.com

Wydrukuj tę wiadomość

  Głupich nie sieją...
Napisane przez: Administrator - 08-24-2015, 07:39 AM - Forum: Śmieszne obrazki i grafika - Brak odpowiedzi

Nigdy nie róbcie takich rzeczy to trująca roślina ( Barszcz Sosnowskiego), dotkniecie grozi nawet śmiercią!

[Obrazek: 6skfoqku.png]

Wydrukuj tę wiadomość

  Witam z Wrocławia
Napisane przez: Magda1987 - 08-21-2015, 08:00 PM - Forum: Przywitaj się - Odpowiedzi (1)

Witam wszytkich forumowiczów i administracje!

Wydrukuj tę wiadomość

  Dlaczego nie lubimy się odchudzać?
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:55 AM - Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania - Odpowiedzi (2)

Wielu z nas marzy smukłej sylwetce. Niestety często nasz rytm dnia komplikuje nasze spożywanie posiłków – ich ilość oraz godziny, w których je spożywamy. Poza brak ruchu – to kolejny bardzo ważny aspekt. Poza tym nie lubimy się odchudzać. Dlaczego? Powodów jest mnóstwo. Wiele jednak zależy od naszego myślenia. Niektórzy z nas uważają, że nie mają czas na odchudzanie, ponieważ nie znajdą w ciągu dnia tyle czasu, by sobie ugotować coś zdrowego, a o sporcie to w ogóle nie ma mowy. Owszem, jesteśmy w dzisiejszych czasach bardzo zabiegani, ale w ciągu tygodnia powinniśmy znaleźć choć dwa razy czas na rower, basen czy inną aktywność fizyczną. Jeszcze inni są zrażeni niepowodzeniami z przeszłości. W tym przypadku faktycznie ciężko podejść do tego tematy pozytywnie, stąd coraz podczas odchudzania coraz częściej aktywni są psychologowie. Poza tym zmienienie nawyków żywieniowych jest trudne. Nasze podniebienie, nasz organizm przez kilkanaście lat przyzwyczajony jest do pewnych produktów, toteż zmiany nie są szybkie i efektywne jakbyśmy tego chcieli. A to prowadzi do tego, że szybko się zniechęcamy i rezygnujemy z diety

Wydrukuj tę wiadomość

  Zdrowy styl życia w modzie
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:51 AM - Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania - Odpowiedzi (2)

Trzeba przyznać, że żyjemy w świecie wielu absurdów i przeciwieństw. Z jednej strony epidemia otyłości, programy jak pomóc takim ludziom i ciągła walka ludzi otyłych o zgubienie nawet jednego kilograma. Z drugiej strony wychudzone dziewczyny na wybiegach mody, anoreksja… Niestety ciężko dziś ludziom wyczuć złoty środek. Co nie oznacza, że to niemożliwe. Mimo wszystko trzeba przyznać, że zdrowy styl życia jest w modzie. Coraz więcej z nas ćwiczy i co ważne – ma z tego satysfakcje. Na mieście jest coraz więcej restauracji, które oferują zdrową żywność – można zjeść dobrze i zdrowo. Najważniejsze jest to, że zmienia się nasze nastawienie, a przede wszystkim chcemy uczyć się zdrowych nawyków żywieniowych. Zaczęło się coś dziać w tym kierunku, dzięki czemu coraz więcej z nas czyta co zawierają dane produkty i staramy wybierać się te najlepsze. Niestety moda na takie zachowanie często przekracza swoje dobre granice. Pokazuje tu, że wszystko można przedawkować – nawet zdrowy styl życia, który może doprowadzić nas do wspomniane wcześniej anoreksji.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta to nie głodówka!
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:42 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Odpowiedzi (1)

Czy dieta może być przyjemna? Oczywiście, że tak! Być może teraz wydaje się to dla nas śmieszne, ale taka jest właśnie prawda. To my sami stwarzamy dziwne mity i katujemy swój organizm. Poza tym uważamy, że synonimem diety jest głodówka. To również nieprawda. Chodzi tu raczej o zmianę nawyków żywieniowych. Z pewnością ciężko jest przestawić nasze ciało i umysł do spożywania zupełnie innych posiłków, ale z czasem będzie tylko łatwiej. Przede wszystkim pamiętajmy, że dieta to nie głodówka. A chcąc na niej być musimy być świadomi tego, że prędzej czy później wylądujemy w szpitalu. Potrzebujemy większości składników odżywczych, a te znajdują się przede wszystkim w zdrowej żywności. Głodówka to słowo, które zupełnie powinno zniknąć z naszego słownika. Odpowiednia waga i smukła sylwetka jest do uzyskania bez tego procesu. Poza tym należy wspomnieć, że głodówki spowalniają nasz metabolizm, zatem często efekt jest zupełnie inny niżeli tego byśmy chcieli. Poza tym i tak będziemy musieli w przyszłości coś zjeść, zatem najlepiej po prostu spróbować zacząć edukować się na temat zdrowego odżywiania

Wydrukuj tę wiadomość

  Urozmaicaj jedzenie
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:41 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Odpowiedzi (1)

Zasady zdrowego odżywiania są kluczowe jeśli chodzi o utrzymanie odpowiedniej wagi. Jako osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z odchudzaniem zastanawiamy się nad doborem diety. Warto jednak zauważyć, że wiele z nich nastawione jest na wąski wachlarz produktów. Nie są one dobrem wyborem, ponieważ nasz organizm potrzebuje wszystkich składników, ale w odpowiednich ilościach. Stąd tak ważne jest, aby urozmaicać sobie jedzenie. Dzięki temu tak bardzo nie odczujemy tego, że jesteśmy na diecie, a nasz organizm otrzyma wszystkie niezbędne składniki niezbędne do prawidłowego życia i zdrowia. Dzięki temu będziemy nie tylko chudnąć, ale również dobrze się czuć. Dodatkowo warto wzbogacić to suplementami, które to dopełnią. Oczywiście przed zakupem warto wybierać firmy, które produkują je naturalnie. Łącząc te dwa niezwykle ważne elementy jesteśmy w stanie zadbać o nasze ciało. Warto również zauważyć, że dzięki temu łatwiej będzie nam przystosować się do diety, dzięki czemu nie zrezygnujemy z niej tak szybko.

Wydrukuj tę wiadomość

  Jak uniknąć efekt jo-jo
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:40 AM - Forum: Jak uchronić się przed efektem yoyo - Odpowiedzi (1)

Nie jeden z nas ma za sobą przygodę z dietą. Być może udało się nam schudnąć kilka-kilkanaście kilo, jednak pojawił się niechciany efekt jo-jo. Przybieranie na wadze po ciężkiej diecie jest częste. Dlaczego tak jest? Jak tego uniknąć? Te i wiele innych pytań zadają sobie tysiące ludzi na świecie. Efekt jo-jo pojawia się tak często, ponieważ niejako katujemy własny organizm przez dany okres czasu, a następnie wracamy do złych nawyków żywieniowych. Zatem nie można spodziewać się wtedy innych efektów. Oczywiście każdy organizm reaguje różnie na takie procesy, mimo wszystko większości z nas jest niemal pewne, że efekt jo-jo wystąpi właśnie u nas. Można tego uniknąć. Wystarczy dalej spożywać zdrową żywność oraz aktywnie spędzać czas. Przy tym pamiętajmy, aby się nie katować. Zazwyczaj efekty są długotrwałe, a przy tym utrzymują się na dłużej. Dzięki temu możemy zapomnieć o efekcie jo-jo i cieszyć się swoją figurą na dłużej. Nie zrażajmy się, że będziemy musieli ciągnąć to latami – z biegiem czasu wiele zdrowej żywności będzie nam coraz bardziej smakowała, a niezdrowe jedzenie będziemy spożywać coraz rzadziej

Wydrukuj tę wiadomość

Menu