Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 91
» Najnowszy użytkownik: aryanx277
» Wątków na forum: 65
» Postów na forum: 94

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 8 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 8 Gość(i)

Ostatnie wątki
Resourceful Chicago Cubs ...
Forum: Sprzęt do ćwiczeń
Ostatni post: aryanx277
06-23-2018, 12:09 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
Appoint skilled live chat...
Forum: Sprzęt do ćwiczeń
Ostatni post: aryanx277
06-23-2018, 12:07 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 17
Tabletki na odchudzanie –...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: Administrator
03-02-2018, 05:02 PM
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 3,726
Kim jest dietetyk?
Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:53 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2,124
Dieta opracowana przez Pi...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:49 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,749
Dieta 1000 kalorii – czy ...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:42 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,533
Green Magma skuteczne tab...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: GreenMagma
03-28-2017, 07:42 AM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,524
trener personalny
Forum: Plany treningowe, poszczególne ćwicznia
Ostatni post: Ikar
12-05-2016, 02:52 PM
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 3,708
Witam
Forum: Przywitaj się
Ostatni post: karolinaSk3
12-05-2016, 09:57 AM
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 8,655
Dieta po diecie
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:07 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,778

 
  Czy dieta jest droga?
Napisane przez: Ikar - 09-07-2015, 02:41 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Dieta to nie tylko zmiana nawyków żywieniowych, to również zmiana naszego budżetu domowego. Tak z resztą wydaje się większości z nas. Oznacza to, że chcąc zrzucić zbędne kilogramy musimy być przyszykowani na większe wydatki na żywność. Czy faktycznie tak jest? W tym temacie panuje wiele legend i mitów. Wydaje się nam, że zdrowa żywność kosztuje fortunę. To nieprawda! Po pierwsze spójrzmy na to, że tak naprawdę będziemy jeść mniejsze porcje. Owszem, być może częściej niż dotychczas, ale nie będziemy się objadać przekąskami, które w sumie też kosztują niemałe pieniądze. Jeśli jednak nadal boimy się wydatków podczas diety warto pomyśleć rozplanowaniu budżetu. W tym przypadku bardzo ułatwi nam to nie tyle rozsądne wydawanie pieniędzy, ale również przygotowanie posiłków. Zatem warto najpierw ułożyć swoje menu na tydzień, dwa tygodnie czy miesiąc – to już zależy indywidualnie. Następnie zakupić wszystkie niezbędny produkty. Z pewnością nie będą to nasze ostateczne wydatki, dlatego warto zbierać paragony, by na koniec okresu zrobić podliczenie. Może z tego wynikać, że wcale nie wydajemy więcej pieniędzy niżeli jedliśmy niezdrowe jedzenie. Kolejnym ważnym aspektem jest samo robienie zakupów. Warto choć raz w tygodniu zrobić większe zakupy. Chodzenie codziennie do sklepu może spowodować, że będziemy kupować zbędne produkty. Róbmy je również kiedy mamy czas i jesteśmy najedzenie. W innym wypadku przepłacimy i nakupujemy za dużo żywności. A pamiętajmy, że niektóre z tych produktów mają krótką datę ważności. Stąd tak ważne jest, aby nie pakować wszystkiego jak leci do koszyka, tylko przystanąć na chwilę i poczytać etykietę. Bycie na diecie nie jest drogie. Zmieniamy jedynie produkty na te zdrowsze. Owszem możemy zauważyć, że dany napój jest droższy od dotychczasowego, ale możemy zaoszczędzić na innych produktach. Pod koniec miesiąca zauważymy, że zdrowe odżywianie wcale nie jest droższe od naszego dotychczasowego jedzenia. Poza tym musimy mieć na uwadze naszą smukła sylwetkę i lepsze samopoczucie.

Wydrukuj tę wiadomość

  Jak polubić zdrowe jedzenie?
Napisane przez: Ikar - 09-07-2015, 02:40 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Czasami zastanawiamy się, czemu ten hamburger czy zamówiona pizza nie może należeć do zdrowej żywności. Wielu z nas uwielbia batoniki, czekoladę, cukierki… Wchodząc do sklepu do działu ze słodyczami czujemy się niemal jak w przysłowiowym niebie. Cóż ciężko, by było inaczej skoro już od najmłodszych lat jesteśmy częstowani słodkimi lizakami. Nasz organizm przyzwyczaja się do tego. Dodatkowo należy tu wspomnieć o tym, że łatwo jest się uzależnić od białego cukru, a ten właśnie dodawany jest do wielu produktów, które tak kochamy, a są tak niezdrowe. Słodycze, fast foody – to prowadzi tylko do wielu chorób i otyłości. Przychodzi czas na dietę i zaprzyjaźnienie się ze zdrową żywności. Niektórym wydaje się, że to wręcz niemożliwe. Wiele smaków jest dla nas nowością, która nie przypada nam od razu do gustu. Nie ma się tu niczemu dziwić, skoro przez tyle lat nasze kubki smakowe były przyzwyczajone do innych składników. Nie możemy się jednak tak szybko poddawać. Musimy pamiętać, że to kwestia przyzwyczajenia. Po kilku tygodniach z pewnością się do nich przyzwyczaimy, a będziemy czuć przyjemność ze spożywania zdrowej żywności. Aby ją polubić warto zacząć od metody małych kroczków. Sprawdza się ona właściwie zawsze i wszędzie. Nie pakujmy się od razu po tony warzyw i innego zdrowego jedzenia. Stopniowo wprowadzajmy do naszych potraw wspomniane wcześniej warzywa. W niedużych ilościach, ważne jest, aby od czegoś zacząć. Jest to uniwersalny sposób na to, aby polubić zdrowe jedzenie. Ważną kwestią w tym wszystkim może być nasze dobre samopoczucie. Dzięki spożywaniu zdrowej żywności będziemy z dnia na dzień czuć się coraz lepiej, zarówno fizycznie jak i psychicznie. Dla wielu osób to dodatkowy bodziec do polubienia zdrowej żywności. Oczywiście nie jest to widoczne na drugi dzień, stąd tak ważne jest, aby wytrwać w swoich postanowieniach. Dlatego też nie stawiajmy sobie już na początku zbyt wielkich wymagań, dzięki temu istnieje większe prawdopodobieństwo, że szybciej polubimy zdrową żywność.

Wydrukuj tę wiadomość

  Uważaj na przekąski!
Napisane przez: Ikar - 09-07-2015, 02:39 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Odpowiedzi (6)

Będąc na diecie musimy zauważyć, że większości z nich łączy jedno – podczas dnia musimy spożyć trzy główne posiłki, a pomiędzy nimi możemy pozwolić sobie na przekąski. Są one jednak bardzo zdradliwe. Poza tym wiele osób uważa, że istnieje tu cienka granica, która kończy się po prostu podjadaniem. A to zjawisko jest już krokiem, które odbiega od naszej drogi zdrowego odżywiania. Faktycznie należy tutaj trzymać się na baczności. Przekąski same w sobie nie są niczym złym. Wręcz przeciwnie, należy je włączyć do naszego odżywiania. Chodzi tu tylko i wyłącznie o to, by było to równie wartościowe i zdrowe jedzenie jak w przypadku śniadaniu, obiadu i kolacji. Dla niektórych z nas przekąską mogły być dotychczas chipsy, popijane colą czy piwem. O takich nawykach należy absolutnie zapomnieć. To śmieciowe jedzenie, po którym nadal będziemy głodni. Na co zatem warto to zamienić? Przede wszystkim na łatwo dostępne przez cały rok orzechy, niemal w każdej postaci. Bardzo popularne są ich mieszanki. Dostarczają one wiele witamin, ale również magnez czy cynk. Nie możemy zapomnieć również o przekąskach w postaci warzyw i owoców. To najpopularniejsze przekąski w tej postaci. Niestety na początku mało kto się na nie decyduje, z uwagi na fakt, że nasz żołądek jest rozciągnięty i „woła” od nas więcej pokarmu. Na warzywa, ale przede wszystkim owoce należy spojrzeć pod inną postacią – suszoną. To fantastyczna alternatywa dla chipsów. Jeśli jednak te propozycje nas do siebie nie przekonują możemy spróbować przekąsek z produktów mlecznych. I tutaj możemy kupić sobie jogurt, a do niego dodać chociażby nasze ulubione musli. Takich przykładów możemy mnożyć w nieskończoność. Chodzi tu jedynie o fakt, aby pokazać, że przekąski mogą być jednocześnie wartościowe, zdrowe i smaczne. Co najważniejsze warto zauważyć, że większości tych produktów jest łatwo dostępna. Dzięki czemu możemy pozwolić sobie na ich spożywanie podczas chociażby przerwy w pracy. M być to proste, szybkie i konkretne jedzenie. Dzięki temu jesteśmy w stanie poczekać do obiadu czy kolacji.

Wydrukuj tę wiadomość

  Naucz się jeść świadomie
Napisane przez: Ikar - 09-07-2015, 02:38 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Dieta to dla nas szereg sztywno ustalonych zasad, których należy się trzymać. Często nawet możemy nazwać się więźniami takiego zachowania, ponieważ nic złego się nie stanie jeśli raz na jakiś czas lekko zboczymy z drogi, w końcu jesteśmy tylko ludźmi. W konsekwencji doprowadza to do tego, że rezygnujemy z diety. Zdrowe odżywianie to nie tylko nakazy. To od nas dużo zależy. Musimy przede wszystkim wiedzieć, że odchudzanie wiąże się z nauką. Dzięki znajomości pewnych trików, jesteśmy w stanie również schudnąć. Jedną z najważniejszych zasad jest świadome jedzenie. Można przez te słowa rozumieć wiele. Przede wszystkim jest to wybieranie odpowiedniej żywności i jej znajomość. To wcale nie jest takie trudne, w końcu każdy z nas będąc w sklepie może poczytać od czasu do czasu etykiety na produktach. Poza tym chodzi tu bardziej o sam proces jedzenia. Dokładniej rzecz ujmując o przeżuwanie. Z pewnością każdy z nas słyszał o tym, aby dany kęs przeżuwać kilkanaście razy. I oczywiście sprawdziliśmy to doświadczenie na sobie. Wydawało się nam, że moglibyśmy jeść całe nasze danie w nieskończoność. Jeśli dotychczas nakładaliśmy na talerz pełno jedzenie to z pewnością. Warto zmniejszyć porcję i wtedy tego spróbować. Po pierwsze szybciej poczujemy uczucie sytości, gdyż nasz żołądek prześle już informacje do naszego mózgu. Takie zachowanie niesie za sobą szereg innych pozytywnych stron. Jedną z nich jest odpowiednie trawienie żywności. Możemy zatem nazwać to świadomym jedzeniem, gdyż w krótkim czasie nie wpychamy w siebie dużo jedzenia. Jakieś minusy? Dla zabieganych, owszem są. To przede wszystkim znalezienie około dwudziestu minut na posiłek. Wydawać by się mogło to dużo, ale tak naprawdę to niewiele. Poza tym należy spojrzeć na pozytywne konsekwencje takiego zachowania. Z pewnością jest to o wiele bardziej opłacalne dla naszego zdrowia. I jeszcze jedno: starajmy się jeść w gronie rodziny, znajomych, a nawet sami. Byleby nie przed telewizorem czy komputerem. Te dobre rady pozwolą nam na zgubienie zbędnych kilogramów.

Wydrukuj tę wiadomość

Żarówka Sposoby na odchudzanie stosowane w latach 50-tych przez członkinie grupy TOPS
Napisane przez: Administrator - 09-02-2015, 11:33 AM - Forum: Sposoby na odchudzanie przekazywane z pokolenia na pokolenie - Odpowiedzi (1)

1. Członkinie klubu TOPS (Take Off Pounds Sensibly) tańczyły aby "spalić" zbędne kalorie
[Obrazek: 3ur92e2b.jpg]


2. Uczestniczka dyskusji pokazuję jak nadwaga obciąża organizm 

[Obrazek: 6jsecnoz.jpg]



3. Kobiety mierzą się przy pomocy nitek.



[Obrazek: lcnqcxs3.jpg]


4. Spotkanie klubu TOPS 1951 rok


[Obrazek: m8mlma4b.jpg]


5. Przykładowe ćwiczenia 

[Obrazek: hialus2g.jpg]



6. Cotygodniowe ważenia w klubie



[Obrazek: e5u2pe5j.jpg]


7. Założycielka klubu TOPS 



[Obrazek: a6ilnss5.jpg]


8. Mierzenie 


[Obrazek: 8q29p7w3.jpg]


9. Wspólna gimnastyka 


[Obrazek: 7mbgo4xv.jpg]


10. Osoba która "zgubiła" najwięcej  kilogramów dostaje puchar 



[Obrazek: 76itm6ri.jpg]






11. Na zakupy członkinie klubu chodziły razem aby uniknąć pokusy odwiedzenia cukierni.


[Obrazek: o5f38efh.jpg]

Źródło : yaplakal.com

Wydrukuj tę wiadomość

  Głupich nie sieją...
Napisane przez: Administrator - 08-24-2015, 07:39 AM - Forum: Śmieszne obrazki i grafika - Brak odpowiedzi

Nigdy nie róbcie takich rzeczy to trująca roślina ( Barszcz Sosnowskiego), dotkniecie grozi nawet śmiercią!

[Obrazek: 6skfoqku.png]

Wydrukuj tę wiadomość

  Witam z Wrocławia
Napisane przez: Magda1987 - 08-21-2015, 08:00 PM - Forum: Przywitaj się - Odpowiedzi (1)

Witam wszytkich forumowiczów i administracje!

Wydrukuj tę wiadomość

  Dlaczego nie lubimy się odchudzać?
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:55 AM - Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania - Odpowiedzi (2)

Wielu z nas marzy smukłej sylwetce. Niestety często nasz rytm dnia komplikuje nasze spożywanie posiłków – ich ilość oraz godziny, w których je spożywamy. Poza brak ruchu – to kolejny bardzo ważny aspekt. Poza tym nie lubimy się odchudzać. Dlaczego? Powodów jest mnóstwo. Wiele jednak zależy od naszego myślenia. Niektórzy z nas uważają, że nie mają czas na odchudzanie, ponieważ nie znajdą w ciągu dnia tyle czasu, by sobie ugotować coś zdrowego, a o sporcie to w ogóle nie ma mowy. Owszem, jesteśmy w dzisiejszych czasach bardzo zabiegani, ale w ciągu tygodnia powinniśmy znaleźć choć dwa razy czas na rower, basen czy inną aktywność fizyczną. Jeszcze inni są zrażeni niepowodzeniami z przeszłości. W tym przypadku faktycznie ciężko podejść do tego tematy pozytywnie, stąd coraz podczas odchudzania coraz częściej aktywni są psychologowie. Poza tym zmienienie nawyków żywieniowych jest trudne. Nasze podniebienie, nasz organizm przez kilkanaście lat przyzwyczajony jest do pewnych produktów, toteż zmiany nie są szybkie i efektywne jakbyśmy tego chcieli. A to prowadzi do tego, że szybko się zniechęcamy i rezygnujemy z diety

Wydrukuj tę wiadomość

  Zdrowy styl życia w modzie
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:51 AM - Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania - Odpowiedzi (2)

Trzeba przyznać, że żyjemy w świecie wielu absurdów i przeciwieństw. Z jednej strony epidemia otyłości, programy jak pomóc takim ludziom i ciągła walka ludzi otyłych o zgubienie nawet jednego kilograma. Z drugiej strony wychudzone dziewczyny na wybiegach mody, anoreksja… Niestety ciężko dziś ludziom wyczuć złoty środek. Co nie oznacza, że to niemożliwe. Mimo wszystko trzeba przyznać, że zdrowy styl życia jest w modzie. Coraz więcej z nas ćwiczy i co ważne – ma z tego satysfakcje. Na mieście jest coraz więcej restauracji, które oferują zdrową żywność – można zjeść dobrze i zdrowo. Najważniejsze jest to, że zmienia się nasze nastawienie, a przede wszystkim chcemy uczyć się zdrowych nawyków żywieniowych. Zaczęło się coś dziać w tym kierunku, dzięki czemu coraz więcej z nas czyta co zawierają dane produkty i staramy wybierać się te najlepsze. Niestety moda na takie zachowanie często przekracza swoje dobre granice. Pokazuje tu, że wszystko można przedawkować – nawet zdrowy styl życia, który może doprowadzić nas do wspomniane wcześniej anoreksji.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta to nie głodówka!
Napisane przez: Ikar - 08-21-2015, 10:42 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Odpowiedzi (1)

Czy dieta może być przyjemna? Oczywiście, że tak! Być może teraz wydaje się to dla nas śmieszne, ale taka jest właśnie prawda. To my sami stwarzamy dziwne mity i katujemy swój organizm. Poza tym uważamy, że synonimem diety jest głodówka. To również nieprawda. Chodzi tu raczej o zmianę nawyków żywieniowych. Z pewnością ciężko jest przestawić nasze ciało i umysł do spożywania zupełnie innych posiłków, ale z czasem będzie tylko łatwiej. Przede wszystkim pamiętajmy, że dieta to nie głodówka. A chcąc na niej być musimy być świadomi tego, że prędzej czy później wylądujemy w szpitalu. Potrzebujemy większości składników odżywczych, a te znajdują się przede wszystkim w zdrowej żywności. Głodówka to słowo, które zupełnie powinno zniknąć z naszego słownika. Odpowiednia waga i smukła sylwetka jest do uzyskania bez tego procesu. Poza tym należy wspomnieć, że głodówki spowalniają nasz metabolizm, zatem często efekt jest zupełnie inny niżeli tego byśmy chcieli. Poza tym i tak będziemy musieli w przyszłości coś zjeść, zatem najlepiej po prostu spróbować zacząć edukować się na temat zdrowego odżywiania

Wydrukuj tę wiadomość

Menu