Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 104
» Najnowszy użytkownik: Barbara
» Wątków na forum: 63
» Postów na forum: 92

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 11 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 11 Gość(i)

Ostatnie wątki
Tabletki na odchudzanie –...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: Administrator
03-02-2018, 05:02 PM
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 5,081
Kim jest dietetyk?
Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:53 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2,693
Dieta opracowana przez Pi...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:49 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 6,152
Dieta 1000 kalorii – czy ...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:42 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,503
Green Magma skuteczne tab...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: GreenMagma
03-28-2017, 07:42 AM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,926
trener personalny
Forum: Plany treningowe, poszczególne ćwicznia
Ostatni post: Ikar
12-05-2016, 02:52 PM
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 4,480
Witam
Forum: Przywitaj się
Ostatni post: karolinaSk3
12-05-2016, 09:57 AM
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 9,952
Dieta po diecie
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:07 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,301
Dieta owsiana
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:06 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,267
Dieta amerykańska
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:06 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,190

 
  Dieta na przytycie
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:55 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Większa część naszego społeczeństwa boryka się z problemami nadwagi i otyłości. Można śmiało powiedzieć, że jest to choroba dwudziestego wieku, na którą zapadają osoby starsze, młodsze, a nawet dzieci. Przybieranie na wadze może być uwarunkowane źle dobraną dietą, chorobami i brakiem aktywności fizycznej. Otyłość może mieć także podłoże genetyczne. Niemniej jednak, takim samym problemem jak otyłość jest niedowaga. Podczas, gdy mnóstwo osób walczy ze zbędnymi kilogramami jest taka grupa ludzi, którzy nie mogą przytyć. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest zdrowa i zbilansowana dieta. Nie sztuką jest bowiem objadanie się słodyczami i jedzeniem typu fast food. Trzeba jednak sobie jasno powiedzieć, że taka dieta to mnóstwo uzależniających nas węglowodanów, które powodują wzrost tkanki tłuszczowej, a nie o to chodzi w zdrowym przybieraniu na wadze. Dieta na przytycie ma budować masę mięśniową i powodować regularny, powolny i stabilny przyrost wagi. Dlatego też, należy jeść kilka posiłków dziennie i co jakiś czas zwiększać ich kaloryczność.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta makrobiotyczna
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:54 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to jakość swoich posiłków. Chociaż żyjemy w bardzo zabieganym świecie i nie mamy czasu na gotowanie, to chcemy być zdrowi, wysportowani i odporni przez długie lata. Jak się okazuje, to co jemy ma ogromny wpływ nie tylko na naszą wagę, ale także na wygląd skóry, włosów i paznokci oraz na sam stan zdrowia. Jeżeli chcemy dobrze czuć się we własnym ciele, to zbilansowana dieta będzie najlepszym rozwiązaniem. Trafnym wyborem może okazać się na przykład dieta makrobiotyczna. Na całym świecie metoda ta znana jest jako tak zwana dieta antyrakowa. Jej głównymi składnikami są rośliny strączkowe, warzywa, ryby i chude mięsa. Sęk jednak tkwi w tym z czym łączyć wyżej wymienione produkty. I tak na przykład rośliny strączkowe zawsze powinniśmy łączyć ze zbożami, mięsa z owocami, a ryby z sałatami. Poza tym dieta makrobiotyczna jasno instruuje nas, że wszystkie spożywane potrawy powinny być jak najmniej przetworzone. Im bardziej naturalny produkt tym lepiej. Wszak na naszych półkach sklepowych można znaleźć sporo gotowych posiłków, ale te są modyfikowane i przetwarzane genetycznie, a to niezbyt korzystnie wpływa na nasz organizm.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta zegarowa
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:53 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Jeśli szukamy wyjątkowo skuteczniej i krótkotrwałej metody odchudzającej, bo na przykład nie możemy się dopiąć w ulubioną spódniczkę, to warto zwrócić uwagę na metodę zegarową. Skąd pochodzi ta nazwa i na czym polega ta dieta? Nazwa wzięła się stąd, że dokładnie co dwie godziny i praktycznie z zegarkiem w ręku musimy spożywać jakiś mały posiłek. Dieta trwa zaledwie trzy dni, ale wymaga od nas poświęcenia i systematyczności. Tak więc najlepiej ją stosować w trakcie weekendu, lub urlopu. Metoda rozpoczyna się od wypicia szklanki czerwonej, lub zielonej herbaty o siódmej rano. Potem dokładnie po dwóch godzinach czas na pierwsze śniadanie czyli na jedno jajko na twardo. Następnie o godzinie jedenastej możemy wypić niesłodzoną kawę i zjeść 100 gram chudego twarogu. Przez te trzy d.ni można zgubić około trzech kilogramów. Tego typu dieta, to dobry sposób dla tych, którzy czują się zbyt ciężko na przykład po świętach, albo dla tych, którzy chcą przed latem pobudzić swój metabolizm do działania. Metoda nie może być jednak stosowana jako długotrwały sposób na odżywianie.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta paleo
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:52 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Szukając dla siebie właściwej metody odchudzającej można odnieść wrażenie, że każda opisywana w poradnikach i internecie metoda jest dietą cud. Co róż na rynku pojawiają się nowe sposoby na walkę ze zbędnymi kilogramami, ale trzeba sobie jasno powiedzieć, że nie wszystkie diety są skuteczne i nie wszystkie będą dla nas odpowiednie. Jak zatem znaleźć tą właściwą? Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na nasz tryb życia, i na to co jest powodem przybierania na wadze. Pomocna może się tu okazać porada jakiegoś specjalisty od odżywiania. Jeżeli będziemy znali już przyczynę tycia, to teraz czas na wybór metody odchudzającej. W ostatnim czasie dużym zainteresowaniem cieszy się dieta paleo. Jest to sposób, który wywodzi się od naszych przodków, a z nich warto brać przykład, bo cieszyli się oni dobrym zdrowiem i nie naganną sylwetką. Czym zatem charakteryzuje się dieta paleo? W naszym menu muszą się znaleźć produkty pochodzenia zwierzęcego, ale tylko te, które bogate są w białko. Musimy zapomnieć zatem o tłustych i wysokokalorycznych daniach mięsnych. Do tego dieta paleo, to przede wszystkim duża porcja warzyw i produktów roślinnych.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta garściowa
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:52 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Osoby, które pragną szybko schudnąć najczęściej popełniają jeden bardzo poważny błąd. Decyzję o odchudzaniu podejmują spontanicznie i praktycznie z dnia na dzień zaczynają jakąś restrykcyjną dietę. Być może na początku jej stosowania efekty są bardzo mocno widoczne, a zbędne kilogramy gubią się w ekspresowym tempie. Niemniej jednak, takie postępowanie szybko wyniszczy nasz organizm i osłabi metabolizm, a to z kolei doprowadzi, że wskazówka wagi po pewnym czasie nie będzie chciała już drgnąć w dół, a my możemy borykać się z tak zwanym efektem jo jo. Dlatego też, zawsze należy znaleźć rozsądną i zdrową dietę. Doskonałym na to przykładem może być dieta garściowa. Metoda jest banalnie prosta, łatwa do zapamiętania i nie uciążliwa w codziennym stosowaniu. Dieta garściowa, to jedzenie pięciu posiłków dziennie których objętość nie może przekroczyć naszej jeden garści, a garść to nic innego jak pełna szklanka jakiegoś produktu. Dieta jest bezpieczna, spożywa się na niej głównie chude mięsa, produkty pełnoziarniste i sporą ilość warzyw. Co bardzo ważne na efekt jo jo nie ma tu miejsca.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta stabilizacyjna
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:09 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Jeżeli udało nam się zgubić zbędne kilogramy i jeśli stosowaliśmy dietę, która przypadła nam do gustu, to tuż po jej zakończeniu powinniśmy zastosować kurację, która pomoże nam zachować stałą wagę i która uchroni nas przed efektem jo jo. Dieta stabilizacyjna bo o niej mowa powinna być stosowana po każdej metodzie odchudzającej. Dzięki temu rozwiązaniu nasz organizm przyzwyczaja się do nowego stylu życia, stabilizuje się metabolizm i ciało ma szansę zapamiętać stan zdrowego trybu życia. Dieta stabilizacyjna nie jest trudna w stosowaniu. Tak naprawdę można dalej stosować zasady diety właściwej. Trzeba tylko powoli i stopniowo zwiększać dzienną dawkę kaloryczną. Nasze ciało nie lubi radykalnych zmian i jeżeli na nowo zaczniemy dużo i niezdrowo jeść, to efekt jo jo będziemy mieli zagwarantowany. Nasz organizm bowiem zamiast spalać kalorie będzie je magazynował na wypadek gdyby znowu zabrakło mu kalorii do prawidłowego funkcjonowania. Dieta stabilizacyjna powinna być stosowana, aż do momentu w którym osiągniemy odpowiedni dla nas pułap energetyczny.

Wydrukuj tę wiadomość

  Głodówka
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:08 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Każda metoda odchudzająca ma mniejszy, lub większy wpływ na nasz organizm. Jeżeli do odchudzania podchodzimy ze zdrowym rozsądkiem i jeśli zawsze przygotujemy nasze ciało do zmiany trybu odżywiania się, to nie powinien nam grozić efekt jo jo i żadne inne negatywne skutki. Niemniej jednak, dobór diety wcale nie jest takim prostym zadaniem. Często kierujemy się panującą modą, a ta nie zawsze jest dla nas dobrą opcją. Dlatego też, zanim jakaś dieta zostanie wprowadzona w życie zawsze warto skonsultować się z lekarzem specjalistą. I tak na przykład jeżeli chcemy rozpocząć głodówkę, to musimy wiedzieć, że taka dieta nie może zacząć się z dnia na dzień. Zawsze trzeba się do niej solidnie przygotować. Już na kilka tygodni przed głodówką musimy zrezygnować z jedzenia ciężkich potraw. Dobrą opcją jest wyeliminowanie dań mięsnych i przejście na lekkie zupy. Tuż przed samą głodówką powinniśmy spożywać dużo płynów i warzywnych oraz owocowych koktajli. Dieta głodowa nie jest przeznaczona dla wszystkich i nigdy nie powinno się jej stosować na własną rękę i bez konsultacji z lekarzem.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta zgodna z grupą krwi
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:08 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Osoby, które na poważnie myślą o zdrowym trybie życia powinny wziąć pod uwagę nie tylko długi i regeneracyjny sen oraz aktywność fizyczną, ale także prawidłowe odżywianie. Jak wiadomo nasz organizm każdego dnia potrzebuje określonej dawki kalorycznej oraz niezbędnych do funkcjonowania minerałów i witamin. I tak na przykład jeśli od dłuższego czasu czujemy się zniechęceni, znużeni i jeśli na nic nie mamy sił, a nasza dieta składa się z gotowych produktów, to warto przyjrzeć się temu co jemy. Bardzo ciekawą opcją będzie także znalezienie metody, która pomoże nam zrzucić zbędne kilogramy i która poprawi nam samopoczucie. Jak się okazuje taka dieta już istnieje i nazywa się dietą zgodną z grupą krwi. Każdy organizm jest nieco inny i inaczej reaguje na różne produkty żywnościowe. Dieta zgodna z grupą krwi dzieli wszystkie produkty na pozytywnie i negatywnie wpływające na nasze ciało. W zależności od tego jaką mamy grupę krwi musimy albo unikać albo spożywać konkretne produkty. Takie postępowanie poprawi nasz metabolizm, polepszy wygląd skóry, włosów i paznokci, a także pomoże utrzymać stałą wagę.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta niełączenia
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:07 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Jeśli mamy problem z nadwagą, lub otyłością, to musimy wiedzieć, że jest to nie tylko pewnego rodzaju defekt estetyczny, ale przede wszystkim jest to choroba, która ma bardzo zły wpływ na nasz organizm. Zbyt duża waga, to ryzyko chorób serca, cukrzycy, nadciśnienia i wielu innych niebezpiecznych dla naszego organizmu schorzeń. Dlatego też, nigdy nie jest za późno na walkę ze zbędnymi kilogramami. Jeżeli mamy na myśli jakąś zdrową metodę, to dieta niełączenia powinna nas zainteresować. Przede wszystkim należy wspomnieć, że jest to dieta, która kilka lat temu podbiła Stany Zjednoczone. W Polsce cieszy się równie dużym zainteresowaniem i polega na radykalnej zmianie naszego sposobu odżywiania. Dieta niełączenia dzieli wszystkie produkty spożywcze na trzy grupy. Są to: grupa białkowa, węglowodanowa i neutralna. Zasada stosowania tej metody jest bardzo prosta. Nie wolno nam tylko podczas jednego posiłku łączyć ze sobą produktów z grupy węglowodanowej i białkowej. Dla niektórych takie postępowanie może być trudne, bo jak tu w trakcie obiadu nie zjeść ziemniaków, kotleta i surówki. Niemniej jednak, jeśli szybko przejmiemy nowe nawyki żywieniowe, to szybko stracimy zbędne kilogramy i łatwiej nam będzie utrzymać stałą wagę.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta 1000 kcal
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:07 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Od lat walczysz z nadwagą? Nie możesz pozbyć się zbędnych kilogramów i próbowałeś już mnóstwa nowych diet? Każdy, kto ma za sobą takie doświadczenia dobrze wie, że kolejne metody odchudzające nie są już tak skuteczne i nie dają efektów na które liczymy. Dlatego też, jeśli chcemy zawalczyć z nadwagą i otyłością to zamiast restrykcyjnych metod lepszym wyborem będzie klasyczna, bezpieczna i sprawdzona dieta. O jakiej metodzie mowa? Oczywiście chodzi o dietę 1000 kcal. Dieta jest na tyle sprawdzona przez lekarzy specjalistów, że spokojnie może być stosowana przez dzieci, osoby starsze, a nawet kobiety w ciąży czy matki karmiące. Wszystko jest tylko kwestią dobrania dziennej dawki kalorycznej. Wartość 1000 kcal jest sprawą umowną i tak naprawdę mało kto z nas może spożywać tak małą dawkę energii dziennie. Dlatego też, zanim przejdziemy na omawianą dietę warto skonsultować się ze specjalistą, który pozna nasze nawyki żywieniowe i opracuje zdrowy jadłospis. Dieta 1000 kcal, to przede wszystkim regularne i pożywne posiłki.

Wydrukuj tę wiadomość

Menu