Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 91
» Najnowszy użytkownik: aryanx277
» Wątków na forum: 65
» Postów na forum: 94

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 8 użytkowników online.
» 0 Użytkownik(ów) | 8 Gość(i)

Ostatnie wątki
Resourceful Chicago Cubs ...
Forum: Sprzęt do ćwiczeń
Ostatni post: aryanx277
06-23-2018, 12:09 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
Appoint skilled live chat...
Forum: Sprzęt do ćwiczeń
Ostatni post: aryanx277
06-23-2018, 12:07 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 17
Tabletki na odchudzanie –...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: Administrator
03-02-2018, 05:02 PM
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 3,726
Kim jest dietetyk?
Forum: Ogólna dyskusja na temat odchudzania
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:53 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 2,124
Dieta opracowana przez Pi...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:49 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 4,749
Dieta 1000 kalorii – czy ...
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
04-10-2017, 03:42 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,533
Green Magma skuteczne tab...
Forum: Suplementy diety wspomagające odchudzanie
Ostatni post: GreenMagma
03-28-2017, 07:42 AM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 1,525
trener personalny
Forum: Plany treningowe, poszczególne ćwicznia
Ostatni post: Ikar
12-05-2016, 02:52 PM
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 3,708
Witam
Forum: Przywitaj się
Ostatni post: karolinaSk3
12-05-2016, 09:57 AM
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 8,655
Dieta po diecie
Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh
Ostatni post: Ikar
10-06-2016, 02:07 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 3,778

 
  Dieta lodowa
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:56 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Jesteś aktywny fizycznie? Wydaje Ci się, że zdrowo się odżywiasz, ale ciągle nie możesz schudnąć? Sprawdzałeś co jest tego przyczyną? Kwestią, którą bezwzględnie musimy sprawdzić jest nasz tryb życia, zapotrzebowanie na kalorię oraz sama dieta. Na pierwszy rzut oka może nam się bowiem wydawać, że jemy zdrowo kiedy jednak dokładnie zapiszemy co i ile zjedliśmy w ciągu dnia to okazuje, że poza głównymi posiłkami spożyliśmy także sporo niezdrowych przekąsek. A co zalicza się do takich przekąsek? Oczywiście najczęściej są to słodycze. I tak na przykład jeżeli nie potrafimy z nich zrezygnować, to dieta lodowa powinna nas zainteresować. Jest to prosta i zdrowa w stosowaniu metoda, która pozwala na zjedzenie w ciągu dnia do dwóch gałek lodów. Warunek jest tylko jeden, lody muszą być śmietankowe i jak najbardziej naturalne. Nie możemy także korzystać z żadnych wafelków, polew ani słodkich dodatków. Poza tym dieta lodowa, to zdrowa porcja warzyw, ryb, nabiału i produktów pełnoziarnistych. Dieta lodowa to dobry pomysł dla osób, które mają problemy z wysokim ciśnieniem, krążeniem czy dużym cholesterolem.

Wydrukuj tę wiadomość

  Tabele żywieniowe
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:55 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Stworzone przez lekarzy specjalistów tabele żywieniowe mają w prosty sposób obrazować, to z czego w ciągu dnia powinny składać się nasze posiłki. I tak na przykład jeżeli nie mamy żadnego pomysłu na zdrowe menu, jeśli nie wiemy z czego ma się składać dieta naszej całej rodziny, to wystarczy zerknąć na tabele żywieniowe i sprawa załatwiona. Znajdziemy tam mnóstwo cennych wskazówek i przede wszystkim sprawdzimy jak ma wyglądać nasza dieta. Od czego zatem powinniśmy zacząć swój dzień? Po pierwsze i najważniejsze musimy zjeść zbilansowane i wartościowe śniadanie. Jak wskazują tabele żywieniowe musimy zwracać uwagę na produkty pełnoziarniste, warzywa i chudy nabiał. Tego w naszym jadłospisie nie może zabraknąć. Powinniśmy jeść ciemne pieczywo, razowe kasze i makarony. Nie bez znaczenia są także ryby, warzywa i niektóre owoce. Nie możemy również zapominać o bardzo odżywczych roślinach strączkowych. A czego dieta zgodna z tabelami żywieniowymi nam zabrania? Przede wszystkim musimy unikać cukru, słodyczy, tłustych mięs i alkoholu.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta na przytycie
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:55 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Większa część naszego społeczeństwa boryka się z problemami nadwagi i otyłości. Można śmiało powiedzieć, że jest to choroba dwudziestego wieku, na którą zapadają osoby starsze, młodsze, a nawet dzieci. Przybieranie na wadze może być uwarunkowane źle dobraną dietą, chorobami i brakiem aktywności fizycznej. Otyłość może mieć także podłoże genetyczne. Niemniej jednak, takim samym problemem jak otyłość jest niedowaga. Podczas, gdy mnóstwo osób walczy ze zbędnymi kilogramami jest taka grupa ludzi, którzy nie mogą przytyć. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest zdrowa i zbilansowana dieta. Nie sztuką jest bowiem objadanie się słodyczami i jedzeniem typu fast food. Trzeba jednak sobie jasno powiedzieć, że taka dieta to mnóstwo uzależniających nas węglowodanów, które powodują wzrost tkanki tłuszczowej, a nie o to chodzi w zdrowym przybieraniu na wadze. Dieta na przytycie ma budować masę mięśniową i powodować regularny, powolny i stabilny przyrost wagi. Dlatego też, należy jeść kilka posiłków dziennie i co jakiś czas zwiększać ich kaloryczność.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta makrobiotyczna
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:54 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to jakość swoich posiłków. Chociaż żyjemy w bardzo zabieganym świecie i nie mamy czasu na gotowanie, to chcemy być zdrowi, wysportowani i odporni przez długie lata. Jak się okazuje, to co jemy ma ogromny wpływ nie tylko na naszą wagę, ale także na wygląd skóry, włosów i paznokci oraz na sam stan zdrowia. Jeżeli chcemy dobrze czuć się we własnym ciele, to zbilansowana dieta będzie najlepszym rozwiązaniem. Trafnym wyborem może okazać się na przykład dieta makrobiotyczna. Na całym świecie metoda ta znana jest jako tak zwana dieta antyrakowa. Jej głównymi składnikami są rośliny strączkowe, warzywa, ryby i chude mięsa. Sęk jednak tkwi w tym z czym łączyć wyżej wymienione produkty. I tak na przykład rośliny strączkowe zawsze powinniśmy łączyć ze zbożami, mięsa z owocami, a ryby z sałatami. Poza tym dieta makrobiotyczna jasno instruuje nas, że wszystkie spożywane potrawy powinny być jak najmniej przetworzone. Im bardziej naturalny produkt tym lepiej. Wszak na naszych półkach sklepowych można znaleźć sporo gotowych posiłków, ale te są modyfikowane i przetwarzane genetycznie, a to niezbyt korzystnie wpływa na nasz organizm.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta zegarowa
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:53 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Jeśli szukamy wyjątkowo skuteczniej i krótkotrwałej metody odchudzającej, bo na przykład nie możemy się dopiąć w ulubioną spódniczkę, to warto zwrócić uwagę na metodę zegarową. Skąd pochodzi ta nazwa i na czym polega ta dieta? Nazwa wzięła się stąd, że dokładnie co dwie godziny i praktycznie z zegarkiem w ręku musimy spożywać jakiś mały posiłek. Dieta trwa zaledwie trzy dni, ale wymaga od nas poświęcenia i systematyczności. Tak więc najlepiej ją stosować w trakcie weekendu, lub urlopu. Metoda rozpoczyna się od wypicia szklanki czerwonej, lub zielonej herbaty o siódmej rano. Potem dokładnie po dwóch godzinach czas na pierwsze śniadanie czyli na jedno jajko na twardo. Następnie o godzinie jedenastej możemy wypić niesłodzoną kawę i zjeść 100 gram chudego twarogu. Przez te trzy d.ni można zgubić około trzech kilogramów. Tego typu dieta, to dobry sposób dla tych, którzy czują się zbyt ciężko na przykład po świętach, albo dla tych, którzy chcą przed latem pobudzić swój metabolizm do działania. Metoda nie może być jednak stosowana jako długotrwały sposób na odżywianie.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta paleo
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:52 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Szukając dla siebie właściwej metody odchudzającej można odnieść wrażenie, że każda opisywana w poradnikach i internecie metoda jest dietą cud. Co róż na rynku pojawiają się nowe sposoby na walkę ze zbędnymi kilogramami, ale trzeba sobie jasno powiedzieć, że nie wszystkie diety są skuteczne i nie wszystkie będą dla nas odpowiednie. Jak zatem znaleźć tą właściwą? Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na nasz tryb życia, i na to co jest powodem przybierania na wadze. Pomocna może się tu okazać porada jakiegoś specjalisty od odżywiania. Jeżeli będziemy znali już przyczynę tycia, to teraz czas na wybór metody odchudzającej. W ostatnim czasie dużym zainteresowaniem cieszy się dieta paleo. Jest to sposób, który wywodzi się od naszych przodków, a z nich warto brać przykład, bo cieszyli się oni dobrym zdrowiem i nie naganną sylwetką. Czym zatem charakteryzuje się dieta paleo? W naszym menu muszą się znaleźć produkty pochodzenia zwierzęcego, ale tylko te, które bogate są w białko. Musimy zapomnieć zatem o tłustych i wysokokalorycznych daniach mięsnych. Do tego dieta paleo, to przede wszystkim duża porcja warzyw i produktów roślinnych.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta garściowa
Napisane przez: Ikar - 10-06-2016, 01:52 PM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Osoby, które pragną szybko schudnąć najczęściej popełniają jeden bardzo poważny błąd. Decyzję o odchudzaniu podejmują spontanicznie i praktycznie z dnia na dzień zaczynają jakąś restrykcyjną dietę. Być może na początku jej stosowania efekty są bardzo mocno widoczne, a zbędne kilogramy gubią się w ekspresowym tempie. Niemniej jednak, takie postępowanie szybko wyniszczy nasz organizm i osłabi metabolizm, a to z kolei doprowadzi, że wskazówka wagi po pewnym czasie nie będzie chciała już drgnąć w dół, a my możemy borykać się z tak zwanym efektem jo jo. Dlatego też, zawsze należy znaleźć rozsądną i zdrową dietę. Doskonałym na to przykładem może być dieta garściowa. Metoda jest banalnie prosta, łatwa do zapamiętania i nie uciążliwa w codziennym stosowaniu. Dieta garściowa, to jedzenie pięciu posiłków dziennie których objętość nie może przekroczyć naszej jeden garści, a garść to nic innego jak pełna szklanka jakiegoś produktu. Dieta jest bezpieczna, spożywa się na niej głównie chude mięsa, produkty pełnoziarniste i sporą ilość warzyw. Co bardzo ważne na efekt jo jo nie ma tu miejsca.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta stabilizacyjna
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:09 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Jeżeli udało nam się zgubić zbędne kilogramy i jeśli stosowaliśmy dietę, która przypadła nam do gustu, to tuż po jej zakończeniu powinniśmy zastosować kurację, która pomoże nam zachować stałą wagę i która uchroni nas przed efektem jo jo. Dieta stabilizacyjna bo o niej mowa powinna być stosowana po każdej metodzie odchudzającej. Dzięki temu rozwiązaniu nasz organizm przyzwyczaja się do nowego stylu życia, stabilizuje się metabolizm i ciało ma szansę zapamiętać stan zdrowego trybu życia. Dieta stabilizacyjna nie jest trudna w stosowaniu. Tak naprawdę można dalej stosować zasady diety właściwej. Trzeba tylko powoli i stopniowo zwiększać dzienną dawkę kaloryczną. Nasze ciało nie lubi radykalnych zmian i jeżeli na nowo zaczniemy dużo i niezdrowo jeść, to efekt jo jo będziemy mieli zagwarantowany. Nasz organizm bowiem zamiast spalać kalorie będzie je magazynował na wypadek gdyby znowu zabrakło mu kalorii do prawidłowego funkcjonowania. Dieta stabilizacyjna powinna być stosowana, aż do momentu w którym osiągniemy odpowiedni dla nas pułap energetyczny.

Wydrukuj tę wiadomość

  Głodówka
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:08 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Każda metoda odchudzająca ma mniejszy, lub większy wpływ na nasz organizm. Jeżeli do odchudzania podchodzimy ze zdrowym rozsądkiem i jeśli zawsze przygotujemy nasze ciało do zmiany trybu odżywiania się, to nie powinien nam grozić efekt jo jo i żadne inne negatywne skutki. Niemniej jednak, dobór diety wcale nie jest takim prostym zadaniem. Często kierujemy się panującą modą, a ta nie zawsze jest dla nas dobrą opcją. Dlatego też, zanim jakaś dieta zostanie wprowadzona w życie zawsze warto skonsultować się z lekarzem specjalistą. I tak na przykład jeżeli chcemy rozpocząć głodówkę, to musimy wiedzieć, że taka dieta nie może zacząć się z dnia na dzień. Zawsze trzeba się do niej solidnie przygotować. Już na kilka tygodni przed głodówką musimy zrezygnować z jedzenia ciężkich potraw. Dobrą opcją jest wyeliminowanie dań mięsnych i przejście na lekkie zupy. Tuż przed samą głodówką powinniśmy spożywać dużo płynów i warzywnych oraz owocowych koktajli. Dieta głodowa nie jest przeznaczona dla wszystkich i nigdy nie powinno się jej stosować na własną rękę i bez konsultacji z lekarzem.

Wydrukuj tę wiadomość

  Dieta zgodna z grupą krwi
Napisane przez: Ikar - 10-03-2016, 09:08 AM - Forum: Diety i sposoby na poprawę naszych nawyków żywieniowcyh - Brak odpowiedzi

Osoby, które na poważnie myślą o zdrowym trybie życia powinny wziąć pod uwagę nie tylko długi i regeneracyjny sen oraz aktywność fizyczną, ale także prawidłowe odżywianie. Jak wiadomo nasz organizm każdego dnia potrzebuje określonej dawki kalorycznej oraz niezbędnych do funkcjonowania minerałów i witamin. I tak na przykład jeśli od dłuższego czasu czujemy się zniechęceni, znużeni i jeśli na nic nie mamy sił, a nasza dieta składa się z gotowych produktów, to warto przyjrzeć się temu co jemy. Bardzo ciekawą opcją będzie także znalezienie metody, która pomoże nam zrzucić zbędne kilogramy i która poprawi nam samopoczucie. Jak się okazuje taka dieta już istnieje i nazywa się dietą zgodną z grupą krwi. Każdy organizm jest nieco inny i inaczej reaguje na różne produkty żywnościowe. Dieta zgodna z grupą krwi dzieli wszystkie produkty na pozytywnie i negatywnie wpływające na nasze ciało. W zależności od tego jaką mamy grupę krwi musimy albo unikać albo spożywać konkretne produkty. Takie postępowanie poprawi nasz metabolizm, polepszy wygląd skóry, włosów i paznokci, a także pomoże utrzymać stałą wagę.

Wydrukuj tę wiadomość

Menu